Ανακοινώσεις Εκδρομές - Περίπατοι Εκπαιδευτικές Επισκέψεις Περιβαλλοντική Ομάδα

Η πρώτη μας εκδρομή

Αναρτήθηκε από 5o Γυμνάσιο Κατερίνης

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου του 2023 οι μαθητές του Α’4 και του Α’3, μαζί με τους καθηγητές: Μαμούρη Καίτη, Σιδηρόπουλο Παναγιώτη και Αντωνιάδου Άννα, ξεκίνησαν στις 8:15 από το σχολείο μας. Πήγαν στη στάση του λεωφορείου και ξεκίνησαν το ταξίδι τους με προορισμό το κάστρο του Παντελεήμονα .Στο λεωφορείο μόλις έμπαινες άκουγες επιφωνήματα ενθουσιασμού από τα παιδιά για την πρώτη τους εκδρομή. Μόλις έφτασαν στο κάστρο του Παντελεήμονα, τους υποδέχτηκε μια κυρία και τους συστήθηκε ως η ξεναγός τους. Τα παιδιά την ακολούθησαν μαγεμένα από την θέα και γεμάτα ενέργεια .

Βγήκαν σε ένα μέρος με πανέμορφη θέα και εκεί έπαιξαν διαφορά παιχνίδια .Ύστερα απόλαυσαν μια υπέροχη ιστορική ξενάγηση μέσα στο κάστρο του Παντελεήμονα και απόλαυσαν την υπέροχη θέα από το κάστρο του Παντελεήμονα. Όταν τελείωσαν την ξενάγηση ευχαρίστησαν την κυρία, την αποχαιρέτησαν και αρχίσαν για τον επόμενο τους προορισμό. Δηλαδή την πλατεία της Λεπτοκαρυάς όπου θα περνούσαν και τις υπόλοιπες τους ώρες. Στις 1:30 ξεκίνησαν από εκεί και έφτασαν 2:00 στο σχολείο μας.
Οι μαθήτριες του Α4:
Σπανού Ελισάβετ και Σπανού Ευαγγελία “
“Την Παρασκευή πήγαμε εκδρομή στο κάστρο του Πλαταμώνα και στη Λεπτοκαρυά. Στις 8:30 ξεκινήσαμε με το λεωφορείο. Ήμασταν 40 περίπου μαθητές και 3 καθηγητές μαζί με την ξεναγό. Η διαδρομή ήταν πολύ ευχάριστη. Μόλις φτάσαμε στο κάστρο η ξεναγός μας μίλησε για την ιστορία του κτιρίου, πώς χτίστηκε και για τη θέση του η οποία είναι κοντά σε θάλασσα και σε ύψωμα. Η θέα από το κάστρο ήταν αξιοθαύμαστη επειδή συνδυάζει βουνό και θάλασσα. Ύστερα αφού τελείωσε η ξενάγηση, πήγαμε στη Λεπτοκαρυά όπου πέρασα υπέροχα με την παρέα μου. Μετά ήρθε η ώρα της επιστροφής. Ήταν μια υπέροχη εκπαιδευτική εκδρομή! Ελπίζω να έχουμε τη δυνατότητα να το ξανακάνουμε!
Η μαθήτρια του Α4: Χαρά Τσίρκου”