Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προχωρεί φέτος για πρώτη φορά στην καθιέρωση της υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής. Κατά αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η απλούστευση και η ταχύτητα της διαδικασίας καθώς και το αδιάβλητο και διαφανές των αποτελεσμάτων των αιτήσεων.
Λόγω του νέου συστήματος παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί, που προτίθενται να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης, να προβούν σε επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου από 14-12-2016 έως 20-1-2017, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr). Η σύνδεση στο σύστημα γίνεται με το όνομα χρήστη (user name) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί για την πρόσβασή τους στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ). Αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται στην αρχική σελίδα της ηλεκτρονικής εφαρμογής.
Κατεβάστε παρακάτω την επίσημη εγκύκλιο – ανακοίνωση:
Download “Επικαιροποίηση στοιχείων φακέλου εκπαιδευτικών”
egyklios_epikairopoihsi.pdf – Downloaded 482 times – 222,96 KB