Την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026 η ημερήσια εκδρομή του σχολείου μας στα Πλατανάκια προσέφερε μια ευχάριστη ευκαιρία σύσφιξης σχέσεων μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Αφήνοντας για λίγο πίσω τους παραδοσιακούς ρόλους της τάξης, γίναμε όλοι μια παρέα, συμμετείχαμε από κοινού σε επιτραπέζια παιχνίδια και μοιραστήκαμε στιγμές χαλάρωσης και διάλογου. (Πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης — άξονας 4: σχέσεις μαθητών/τριών–εκπαιδευτικών.) Η δράση πέτυχε τον σκοπό της: ενίσχυσε την αμοιβαία εμπιστοσύνη, βελτίωσε την επικοινωνία και έθεσε στέρεες βάσεις για μια σχολική καθημερινότητα βασισμένη στον σεβασμό και τη συνεργασία.











